Alla inlägg under mars 2020

Av Zandra Tedhamn - 6 mars 2020 04:55

När man känner att allt är paj,
Då kan man dingla med benen på en kaj
Axeln som kändes bättre slets av
Det är som om det vore i den skoskav
Benets framsida ilar och ryggen är borta,
Somnar man i soffan är nätterna korta
Nacken spritter och knastrar på
Känns obra när det blir så
Tarmen är i otakt och magen är sur,
Inflammationen har kommit till sin tur
Skakig i kroppen och huvet är fullt
Nyser jag blir det där inne tumult
Öronen lockar sig och jag hör lite dåligt
Klich klash det sprätter och det låter inte pråligt
Yrseln tar över och jag håller på svimma
Känns som hela jag vandrar i lätt dimma
Kan inte röra min arm och den vill domna
Vore bättre att lägga sig å somna
Nä jag är ju glad egentligen men nu vart det mycke
Tröttheten har nu blivit mitt livs smycke
Ögonen ser inte skarpt även med nya glas
Nu rör sig tarmen som den vore i extas
Energinivån är på rad 3
Hela jag är lite uppochne
Det blir bättre och man måste få gnäll,
Länge sen jag tro jag fick skäll


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards