Direktlänk till inlägg 9 september 2015

Lite semester och tankar ...

Av Zandra Tedhamn - 9 september 2015 22:10

Känns lite si så där att ta semester, bra för att vi behöver va ledig men det känns ändå som jag sviker.
Dom där hemma klarar galant av allt som måste göras men jag är ju som jag vart.

Härligt är det allafall att vara ledig , mina tjejer fick följa med denna gång och dom verkar trivas, även om dom sover bort mycke av soltimmarna, men men dom har ju oxå semester.

Var på stranden idag och badade i havet för första gången sen vi köpte vårt paradis.
Faktiskt varmt i havet .

Lite läckage i köket men idag kom två spanska rörisar och fixa det .
Blev ingen dusch för det hann jag inte pga döttrarna och rörisarna, men vad gör det.

Tänker och känner mycke,
Känner mig stressad ich lite kluven ibland,
Beror på mig själv ich att jag är osäker i vissa lägen hur andra reagerar runt de mina och hur det fungerar med mitt ich mina.
Men det mesta löser sig bara jag inte stressar upp mig.

Mitt älskade pröp är fantastisk på TT stå ut med mig och de mina och allas egenheter. Finns inga ord för honom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra Tedhamn - 23 september 2023 07:21


Som om inte livet var tillräckligt smärtsamt så fick jag tandvärk den 27/8. Har aldrig haft problem med käften, bara lite tandsten o trångt så det blir lite inflammation emellan, men det är ju ingenting mot detta. Trodde jag hade ett hål och ringde...

Av Zandra Tedhamn - 27 februari 2023 04:58


Klockan är 4.14 o Robin lade sig just på mig, tyckte inte om blixten så hon blundar, Vaknade 1,28 och hade tydligen sovit klart. Igår gjorde jag middag mot alla odds och den smakade inte bra. Ibland vill man spacea till det o blandade ihop Potat...

Av Zandra Tedhamn - 6 mars 2020 04:55

När man känner att allt är paj, Då kan man dingla med benen på en kaj Axeln som kändes bättre slets av Det är som om det vore i den skoskav Benets framsida ilar och ryggen är borta, Somnar man i soffan är nätterna korta Nacken spritter och knas...

Av Zandra Tedhamn - 26 februari 2016 03:45

Har inte skrivit på hur länge som helst men har saknat det. Nu har jag semester så då kom lite Xtra tid. Vi for till USA denna sväng. Vilket annorlunda liv dom lever och det skiljer så mycke mellan delstater. Vi börja i LAS Vegas och där var ...

Av Zandra Tedhamn - 22 augusti 2015 13:07

Livet rullar på och jobbet oxå, Ibland hinner man bara inte med. Mycke som händer andra oxå. Har en vän som blivit lämnad och en som ska lämna. Båda har det jobbigt process i båda. Inte mina problem men man bryr sig och blir Ju engagerad. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards