Direktlänk till inlägg 25 april 2015

Lördag bara ......

Av Zandra Tedhamn - 25 april 2015 22:15

klev upp 6.30 koka kaffe, slängde i och ur tvättmaskinerna, satte mig på köksgolvet som varje morgon och kolla nätet. Kaffet bubblar på och min ena arm somnar...
Tar med koppen ut på bron och ser grannen ställt ut en varningstriangel längre bort, för han har bilen på vägen för att kratta och rensa diket, morgon pigg typ.
Tvättar mer, packar trasor, kollar mina över kokta ägg, blandar bubbelvatten och går in till min älskade man med kaffe.
Han är så söt när han nyss vaknat, ja han är söt annars oxå men på ett speciellt sätt när han nysovit.
Ger han en puss sen packar jag i bilen och kör för att hämta min kollega, för vi ska städa en lägenhet en 3a idag.
Alltid lika glad hämtar jag henne och drar iväg till målet.
Vi städar på till 11 sen tar vi paus och far och packar för ett företags städ.
Vi jobbar på till kl 18.15 idag,
Hittat ny app som är så kul...
Dubsmash heter den.
Lagar inbakt köttgryta, tvättar trasor , fyller medel ich städar bort och torrmoppa golvet.
Nu vart jag så väldigt trött, ska inte sätta mig ner för då kommer tröttet?

 
 
Ingen bild

dom där uppe

2 maj 2015 21:50

...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra Tedhamn - 23 september 2023 07:21


Som om inte livet var tillräckligt smärtsamt så fick jag tandvärk den 27/8. Har aldrig haft problem med käften, bara lite tandsten o trångt så det blir lite inflammation emellan, men det är ju ingenting mot detta. Trodde jag hade ett hål och ringde...

Av Zandra Tedhamn - 27 februari 2023 04:58


Klockan är 4.14 o Robin lade sig just på mig, tyckte inte om blixten så hon blundar, Vaknade 1,28 och hade tydligen sovit klart. Igår gjorde jag middag mot alla odds och den smakade inte bra. Ibland vill man spacea till det o blandade ihop Potat...

Av Zandra Tedhamn - 6 mars 2020 04:55

När man känner att allt är paj, Då kan man dingla med benen på en kaj Axeln som kändes bättre slets av Det är som om det vore i den skoskav Benets framsida ilar och ryggen är borta, Somnar man i soffan är nätterna korta Nacken spritter och knas...

Av Zandra Tedhamn - 26 februari 2016 03:45

Har inte skrivit på hur länge som helst men har saknat det. Nu har jag semester så då kom lite Xtra tid. Vi for till USA denna sväng. Vilket annorlunda liv dom lever och det skiljer så mycke mellan delstater. Vi börja i LAS Vegas och där var ...

Av Zandra Tedhamn - 9 september 2015 22:10


Känns lite si så där att ta semester, bra för att vi behöver va ledig men det känns ändå som jag sviker. Dom där hemma klarar galant av allt som måste göras men jag är ju som jag vart. Härligt är det allafall att vara ledig , mina tjejer fick f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards