Direktlänk till inlägg 18 maj 2015

Semester...

Av Zandra Tedhamn - 18 maj 2015 11:02

ja jag tog lite semester från allt och for till vårt andra hem i Spanien, härligt och behövligt.
Hit far vi för att slippa vardagen och bara göra det vi vill.
Har nu sovit mig igenom dom första dagarna för det blev lite mycke jobb innan vi for.
Men firman rullar på för C sköter om allt medans jag är borta. ?
Vi har köpt cyklar så vi lättare och snabbare ska ta oss fram, ska prova dom idag.
Nä måste säga att det är härligt här.
Vädret är bra och vi har det bara bra.
Gjorde en stor offert innan vi lämnade Sverige så vi får se hur det går med den.
Nu på morgonen har jag bokat in ett kundbesök på ett flyttstäd av hus på söndag och ett Storstäd av sommarstuga innan midsommar . Känns bra allt .
Den 1 juni börjar Monica hos mig så då blir vi 3 som jobbar. Känns hur bra som helst.
Behövs om allt ska fortsätta i takten det börjat. Helt fantastiskt att det går så bra och att jag älskar mitt jobb.

Foto från terassen?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra Tedhamn - 23 september 2023 07:21


Som om inte livet var tillräckligt smärtsamt så fick jag tandvärk den 27/8. Har aldrig haft problem med käften, bara lite tandsten o trångt så det blir lite inflammation emellan, men det är ju ingenting mot detta. Trodde jag hade ett hål och ringde...

Av Zandra Tedhamn - 27 februari 2023 04:58


Klockan är 4.14 o Robin lade sig just på mig, tyckte inte om blixten så hon blundar, Vaknade 1,28 och hade tydligen sovit klart. Igår gjorde jag middag mot alla odds och den smakade inte bra. Ibland vill man spacea till det o blandade ihop Potat...

Av Zandra Tedhamn - 6 mars 2020 04:55

När man känner att allt är paj, Då kan man dingla med benen på en kaj Axeln som kändes bättre slets av Det är som om det vore i den skoskav Benets framsida ilar och ryggen är borta, Somnar man i soffan är nätterna korta Nacken spritter och knas...

Av Zandra Tedhamn - 26 februari 2016 03:45

Har inte skrivit på hur länge som helst men har saknat det. Nu har jag semester så då kom lite Xtra tid. Vi for till USA denna sväng. Vilket annorlunda liv dom lever och det skiljer så mycke mellan delstater. Vi börja i LAS Vegas och där var ...

Av Zandra Tedhamn - 9 september 2015 22:10


Känns lite si så där att ta semester, bra för att vi behöver va ledig men det känns ändå som jag sviker. Dom där hemma klarar galant av allt som måste göras men jag är ju som jag vart. Härligt är det allafall att vara ledig , mina tjejer fick f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards