Alla inlägg under augusti 2015

Av Zandra Tedhamn - 22 augusti 2015 13:07

Livet rullar på och jobbet oxå,
Ibland hinner man bara inte med.
Mycke som händer andra oxå.
Har en vän som blivit lämnad och en som ska lämna.
Båda har det jobbigt process i båda.
Inte mina problem men man bryr sig och blir Ju engagerad.

Har märkt att mitt jobb tar mycke tid från min privata del då helst dom små även om dom inte är små längre. Hände något i veckan jag mår riktigt dåligt över men det löste sig, men mina moderskänslor fick sig en ordentlig törn, fick mig att tänka massor och det finns saker o mitt liv som måste lösas så jag har börjat processa det.

Har vänner i Spanien som löste ett problem till mina föräldrar som är i vår lgh kändes inte rätt att be om hjälp men ibland måste man och vi får hjälpa dom med något senare. Extremt trevliga människor är det.

Jag vill skriva en sång om mitt jobb för det händer så mycke roligt ich tokigt vet bara inte hur jag ska få tiden och ivern att börja.

Tiden rinner iväg och snart ska vi till vårt paradis, tar med oss tjejerna denna gång ich hoppas dom ska tycka om det.
Har bara haft en vecka ledigt sen i maj så det ska bli skönt att komma iväg?

Nä nu måste jag sätta fart med tvätten och allt annat jag tänk idag.
Solen värmer och sommaren kom om även lite sent

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards