Alla inlägg under april 2015

Av Zandra Tedhamn - 25 april 2015 22:15

klev upp 6.30 koka kaffe, slängde i och ur tvättmaskinerna, satte mig på köksgolvet som varje morgon och kolla nätet. Kaffet bubblar på och min ena arm somnar...
Tar med koppen ut på bron och ser grannen ställt ut en varningstriangel längre bort, för han har bilen på vägen för att kratta och rensa diket, morgon pigg typ.
Tvättar mer, packar trasor, kollar mina över kokta ägg, blandar bubbelvatten och går in till min älskade man med kaffe.
Han är så söt när han nyss vaknat, ja han är söt annars oxå men på ett speciellt sätt när han nysovit.
Ger han en puss sen packar jag i bilen och kör för att hämta min kollega, för vi ska städa en lägenhet en 3a idag.
Alltid lika glad hämtar jag henne och drar iväg till målet.
Vi städar på till 11 sen tar vi paus och far och packar för ett företags städ.
Vi jobbar på till kl 18.15 idag,
Hittat ny app som är så kul...
Dubsmash heter den.
Lagar inbakt köttgryta, tvättar trasor , fyller medel ich städar bort och torrmoppa golvet.
Nu vart jag så väldigt trött, ska inte sätta mig ner för då kommer tröttet?

Av Zandra Tedhamn - 23 april 2015 22:49

Jag är som jag vart och idag höll jag på somna mitt i hockeyn, men insåg att jag måste kliva ur soffan och göra nått för att hålla mig vaken . Då tar jag och tvättar lite moppar och fyller båda städväskorna med kem och svinto, samt rensar städbyttan och blev så nöjd. Jo jag blir lycklig av ordning i mina städgrejer. Har varit fullt ös så ordningen i byttan och bilen har kommit efter. Men nu ska jag bara få ordning i bilen så är det som bäst.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards